نوشته های دلم واسه عشقم
عشقم حسین جونم

"دوستت دارم"




[I]عشق را باتو میشناسم, زندگی را باتو زیبا میبینم.... اگر گهگاهی چند خطی مینویسم به عشق توست...! اگر اینک نفس میکشم و زندگی میکنم بخاطر وجود توست...!



تو مرا عاشق خودت کردی, نمیدانی که چقد " دوستت دارم ".... نمیدانی که با تو چه ارزوهایی در دل دارم, اگر از عشق مینویسم به عشق توست... چرا که با وجود تو عشق برای من مقدس و پاک است....



بعداز تو دیگر طلب عشق را از خدای خویش نخواهم کرد...! تو همان معنای واقعیه یک عشق پاک هستی, تو همان چشمه ی محبتی هستی که در قلب من میجوشی و به قلبم نیروی عشق را میدهی...!!!



مرا تنها نگذار و تا ابد با من بمان... پس.... اجازه نده که اشکهایم از چشمان بی گناهم روانه شود, اجازه نده این قلبی که دیوانه وار تو را دوست دارد, بشکند... اجازه نده دوباره مثل یک دیوانه تنها در این دنیای بی محبت در به در شوم...!



انگاه که تو پا به این قلب تنهای من گذاشتی, زندگیم رنگ سبز بهار را به خود گرفت...



تو با حضورت خوشبختی را در زندگی ام تضمین کردی...!!



بیشتر از انچه که تصور کنی " دوستت دارم " و به انتظارت تا لحظه ی مرگم خواهم نشست....



تا بیایی و مرا با خودت به جایی ببری که باهم و در کنار هم زیباترین و عاشقانه ترین زندگی را داشته باشیم...!!![
/I]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,ساعت 2:17 نويسنده دلم |